2017. augusztus 7., hétfő

Read-a-thon összesítés és élménybeszámoló


Sziasztok!

Jöjjön tehát az első Read-a-thonom élménybeszámolója! Én nagyon élveztem, sikerült vele csökkentenem a tbr listámat, illetve mindegyik könyvet, amit olvastam, hihetetlenül élveztem. Ami végül is az egész lényege.

1. nap - 2017. július 31. (hétfő)

Erre mondják azt, hogy látástól vakulásig! Reggel felkeltem, kicsit téblábolgattam, de aztán egyből belevetettem magam a The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavenderbe. Nagyon jót választottam, mert úgy beszippantott, ahogy azt már rég tette egy könyv. Nagyjából ilyen volt a fejem este tíz órára, amikor még volt hátra jó pár oldal:


Szóval befejeztem! Egy nap alatt, kisebb-nagyobb megszakításokkal, de kész lett(em). 
(Az értékelését ITT elolvashatjátok.)

Első napon olvasott oldalak száma: 301 o.
Összesen olvasott: 301 o. (1 könyv)

2. nap - augusztus 1. (kedd)

Délután kezdtem csak el olvasni, mert megismerhettem Noémit, mivel, mint kiderült, ugyanott nyaral, mint én! :D Jó érzés volt egy hozzám hasonló könyvmollyal beszélgetni, akivel elég hasonló az ízlésünk. Szóval, A hollófiúkból még nem sokat olvastam, de ennek ellenére (eddig) tetszik. 

Második napon olvasott oldalak száma: 78 o.
Összesen olvasott: 379 o. (1 könyv)

3. nap - augusztus 2. (szerda)

Már jó korán felkeltem reggel, így újult erővel belevethettem magam a tegnapi könyvembe. 
Nagyon sokat így se haladtam, pedig szerettem volna, csak valami mindig megzavart. Meg este, amikor csend volt végre, akkor olvasás közben elaludtam. Igazán frusztráló, de hát mindegy. 

Harmadik napon olvasott oldalak száma: 166 o.
Összesen olvasott: 545 o. (1 és fél könyv)

4. nap - augusztus 3. (csütörtök)

Kora délután már be is fejeztem A hollófiúkat, és sajnálom, hogy nincs kéznél a következő rész, mert annyira magával ragadott, hogy egyből folytattam volna. 
Aztán pár órára rá el is kezdtem a Fairest c. könyvet, ami a The Lunar Chronicles 3.5-ik része. Nem sokat olvastam, mert még A hollófiúk hatása alatt voltam, illetve a hőguta elkerülése végett rengeteget pancsoltam a Balatonban.
(A hollófiúk értékelését ITT megleshetitek.)

Negyedik napon olvasott oldalak száma: 170+62 = 232 o.
Összesen olvasott: 777 o. (2 könyv)

5. nap - augusztus 4. (péntek)

Ahhoz képest, hogy korán keltem, csak negyed tizenegykor kezdtem el a könyvet, mivel másfél órát úsztam, illetve nézegettem egy bütykös hattyú családot. Érdekes volt, mert a nőstény kihuzigálta a kövek alól a hínárt, s egy helyre gyűjtögette, valószínűleg fészket épített belőle. Kora délután aztán befejeztem a Fairest olvasását. Utána már nem olvastam olyan sokat az Üldöztetve címűből.

Ötödik napon olvasott oldalak száma: 158+46= 204 o.
Összesen olvasott: 981 o. (3 könyv)

6. nap - augusztus 5. (szombat)

Mivel ma utaztam vissza a nyaralásból, így egész késő délutánig nem volt időm olvasgatni. Utána meg nem igazán volt kedvem, inkább molyoltam, blogoltam stb.

Hatodik napon olvasott oldalak száma: 24 o. 
Összesen olvasott: 1005 o. (3 könyv)

7. nap - augusztus 6. (vasárnap)

Elérkezett az utolsó nap is! Kicsit hamarabb, mint szerettem volna, de hát ez mindig így szokott lenni: ha valamit élvezel, túl gyorsan röpül az idő. A mai napon se olvastam kifejezetten sokat, mert volt családi program, szóval ismét csak késő délután szántam rá időt. Most végre részt tudtam venni a sprinten, amely este kilenc órától tartott negyed tizenegyig. Elég sokat tudtam akkor olvasni, de aztán - szokásom szerint - elaludtam. Ez abszolút nem minősít egy könyvet sem, mivel én még a legizgalmasabb részen is képes vagyok elaludni este. Ezért preferálom inkább a délelőtti vagy a kora délutáni olvasást. 

Hetedik napon olvasott oldalak száma: 100 oldal 
Összesen olvasott: 1105 o. (3 és fél könyv)

Én nagyon élveztem ezt a hetet, végül csak 3 és fél könyvet sikerült kiolvasnom, az Üldöztetvéből még maradt 110 oldalam. Örültem volna többnek, de igazából ez is viszonylag szép eredmény. Az első napom volt a legszuperebb, aztán a tendencia elég változékony lett, mert volt, amikor majdnem annyit olvastam, mint első nap, s volt amikor szinte semmit sem. Mindenesetre nagyon jó volt, mivel megismerhettem egy új kedvenc könyvet, egy új (remélem!) kedvenc sorozatot és folytattam az egyik sorozatomat is. Jövőre is biztosan részt veszek benne, de arra is gondoltam, hogy szervezhetnénk télen is egyet, hogy ne maradjunk sokáig read-a-thon nélkül, mert igencsak élvezetes esemény!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése