2017. július 27., csütörtök

Read-a-thon 2017


Sziasztok!

Ezen a héten zajlik a BookTube-A-Thon 2017, amelyben nagyon szívesen részt vettem volna, ha nem dolgoznék a héten. Ezért tekintettem egyfajta égi jelnek, amikor tegnap barangoltam a könyves blog rengetegében, és megláttam, hogy abstractelf és Nancy a jövő héten rendezik meg a II. Nagy Nyári Read-a-thont. A részleteket ITT meg tudjátok nézni, csatlakozzatok hozzánk, hiszen minél többen leszünk, annál jobb. :) (A fejléckép is tőlük származik.)

Dióhéjban egyébként: július 31. éjféltől egészen augusztus 6. 23:59-ig tart, s a lényeg, hogy minél többet olvassunk! Ez így elég tág lenne, ezért létrehoztak 5+1 mini kihívást, amellyel változatosabbá és izgalmasabbá tehetjük a Read-a-thont. Ezek azok, s utánuk pedig láthatjátok az én választottaimat. 

1. Olvass el egy regényt, amelynek a borítóján található kék szín - a tenger jegyében.


2. Olvass el egy regényt, ami nyáron játszódik vagy szerepel benne nyaralás!


3. Olvass el egy sorozatfolytatást!


4. Olvass el egyet a szervezők kedvencei közül!


5. Olvass el egy 2013 előtt megjelent regényt!


+1. Olvass el egy szabadon választott regényt!


Szinte biztos vagyok benne, hogy mind a hatot nem fogom tudni elolvasni, bár direkt rövid(ebb) könyveket választottam. De ez nem baj, hisz nem az a lényeg, hogy mindet el kell olvasni, hanem az, hogy élvezzük és közben rövid idő alatt csökkentsük a soha-véget-nem-érő várólistánkat.

3 megjegyzés:

  1. Jajj, a Tüskevárt nagyon imádom! Megszámolni sem tudnám, hogy hányszor olvastam!
    És igazad van, az a lényeg, hogy minél többet olvassunk a saját korlátainkhoz képest. Én is beterveztem 5 könyvet, de lehet, hogy csak kettőt fogok tudni elolvasni belőle. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára írok róla posztot. Mióta írtam neked, már legalább kétszer változott a kiválasztottak listája :D

      Törlés